Natuur en Milieu Overijssel Samen voor een mooi en duurzaam Overijssel.
Menu
Werkatelier Social Marketing

Werkatelier Social Marketing

Overheden hebben stevige ambities op het gebied van energiebesparing, afvalrecycling en lokale energieopwekking. Duurzaamheid is dus een belangrijk thema geworden, maar het succes is sterk afhankelijk van het gedrag van onze inwoners. Wetgeving en verordeningen alleen zijn niet voldoende om hen tot gedragsverandering te verleiden. Marketing technieken die effectief zijn om producten te verkopen kunnen ook ingezet worden om gedragsverandering te stimuleren. Welke beïnvloedingsstrategieën zijn er? Hoe ‘verkoop’ je een boodschap? Hoe maak je reclame voor een gewenste gedragsverandering?

In het werkatelier: Sociale Marketing ‘Hoe stimuleer je mensen tot duurzaam handelen’ krijg je antwoord op deze vragen. En maak je kennis met de techniek van Sociale Marketing, om het gedrag van mensen te beïnvloeden.

College en praktijkopdracht
Het werkatelier wordt georganiseerd door Hogeschool Windesheim en Natuur en Milieu Overijssel. U krijgt een inspirerend college, u gaat zelf aan de slag tijdens de werksessie en u ontvangt het boek Sociale Marketing van Leen Lagasse.Zie ook onze factsheet: Uitnodiging Werkatelier Sociale Marketing.

Belangstelling?
Het werkatelier wordt georganiseerd door Hogeschool Windesheim en Natuur en Milieu Overijssel en vindt plaats op vrijdag 14 februari van 14.00 – 17.00 (aansluitend een borrel) bij Hogeschool Windesheim, Zwolle. De kosten bedragen €95,00 incl. studie boek Sociale Marketing van Leen Lagasse. Aanmelden en informatie bij Anne-Floor Zuurbier: info@natuurenmilieuoverijssel.nl o.v.v. werkatelier Sociale Marketing.

 

 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste natuur en milieunieuws in je mailbox:
Inschrijven
Volg ons via social media  
 
Wij worden gesteund door:
Nationale Postcode Loterij
CBF